Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~BoOhr | użytkownik

imię i nazwiskoStefan Pochodnia adresGliwice zarejestrowany02.06.2004 @21:40:10 ostatnio na stronie16.12.2013 @13:37:21



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.jaktokto.com Gadu-Gadu1486146
digarty119 komentarze335 posty na forum11

komputer / sprzęt
PC ati rage 128 1GB ramu1600 duron---------------- / Pinhol x2 / canon eos 400D / Smena 8m

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dagmarka1    10.07.2009 @12:28:35
well, telefon mial bliskie spotkanie z morzem, wiec dziala czasem, a czasem nie.... heheheh bede w poniedzialek zapraszam ( tylko siedze od 9 max do 14 wiec musisz sie zwlec rano z łóźka heheh)
~chru5t    07.06.2009 @17:47:58
ciekawa galeria
~gigman    24.02.2009 @10:17:49
ok choć uważam że fotografię abstrakcyjną odbiera się trochę inaczej niż fotkę rybki, można więc więcej od niej wymagać w kategoriach przekazu. Pozdrawiam
_______
Dobrze znoszę krytykę Pochwały jeszcze lepiej!
~gigman    23.02.2009 @18:51:00
nie wraziłem się zbyt jasno? ok. według mnie mało tu treści, czy jakiegoś pomysłu, jeśli tym czymś miało być ujęcie linii w trzech kierunkach to wyszło, bez złośliwości, po prosty nie zrozumiałem przesłania tego zdjęcia a tytuł mi nie pomógł
_______
Dobrze znoszę krytykę Pochwały jeszcze lepiej!
~mateuszczekalski    03.02.2009 @10:49:14
do Janiaka :D
_______
"To nie sztuka zabić kruka, ale dupą zabić jeża..."
~mateuszczekalski    01.11.2008 @11:19:29
było pozwoleniewleźliśmy na dach SDHu czyli centralnego budynku w Pabianicach.
_______
"To nie sztuka zabić kruka, ale dupą zabić jeża..."
~mateuszczekalski    21.09.2008 @17:04:24
no to baja do zobaczenia niedługo
_______
"To nie sztuka zabić kruka, ale dupą zabić jeża..."
~Mackas    16.09.2008 @15:52:22
Świetne prace.
_______
portfolio http://www.mackas.com zapraszam
~RuskiMisiu    29.08.2008 @16:49:23
Gratuluję prac - niezwykle ciekawe
~pehateria    10.08.2008 @16:21:21
a ty co brotha?a bys sie odezwal chociaz co? wyslalam smsa i nic cichosza

pozdro z przecudownej Islandii
_______
czasem marze widząc rzeczy , których nie ma
~Saurius    28.02.2008 @19:47:21
wizualnie, ale w praktyce jest to bardzo znikoma różnica... Jak będę miał czas jeszcze to będę z tym walczył. Ale już na tym etapie jestem zadowolony Pionka...
~Saurius    26.02.2008 @17:21:01
Będzie walczone z tego co czytam... Piona
~cudzoziemka69    13.02.2008 @23:02:07
jak to, nie? a co to czlowiek z dwiema glowami? wiem ze jakby sie pokrywają ale widać takie krechy "niesmaczne"
_______
"Życie bez muzyki byłoby błędem."
Fryderyk Nietzsche
~M16mKies    08.02.2008 @19:42:04
Dzięki serdeczne
nie ukrywam zaskoczenia
~matuhc    08.02.2008 @19:36:28
o to chodzi he piekny labadz i straszna wineta
_______
Artysta nie osiąga nic wybitnego, jeśli nie wątpi w siebie i czasem się nie zawacha
Leonardo Da Vinci
~pehateria    06.02.2008 @17:18:46
ehehehehe :D
_______
czasem marze widząc rzeczy , których nie ma
~pawelluka    05.02.2008 @08:57:03
dzieki za wypowiedz
+gelaRT    01.02.2008 @10:54:18
dzial jest dobry

ale co to zielonej kropki to jest tak ze znak & w roznych fontach wyglada przeroznie a to mialo sie kojazyc z & wiec jest git

co to koloru to te 3 kolory to sa pantony ktore niestety przy konwersji na cmyk a pozniej na rgb ztracily na atrakcyjnosci choc wiem o co ci chodzi :d
pozrd
_______
kurs rysunku malarstwa i projektowania : http://pracowniamig.pl/
Praca http://aaareklamy.pl/
~pehateria    31.01.2008 @10:24:54
kitos ziąą
_______
czasem marze widząc rzeczy , których nie ma
~aniagowska    29.01.2008 @22:01:13
Tak..........w jednolicie szarym albo czerwonym wdzianku bomba
~kompadre876    31.12.2007 @13:27:07
bardzo ciekawe prace
~Vartija    29.12.2007 @20:04:45
Pff... jak już komentujesz, to może napisz pełny komentarz..?
_______
Zajrzyj do mnie Oceń..?

"Chwila zamknięta w kliszy.."
~slyyy    22.12.2007 @03:11:08
patent na dziurki w kasetach 6x6 jest Twój czy podejrzany gdzieś? chętnie bym wybadał sprawę...
~plastyc    17.12.2007 @13:01:54
cytryna jest swierza tylko widocznie zle to zaznaczylam rozdzka w corelu ... :P
~soheir    15.12.2007 @12:14:03
no cóż, mały bo 'dostosowany' do wymogów digartu.

żebyś widział jak sie na mnie rzucili jak zamieściłam jedno z deka większe zdjęcie. dziki szał i złość była : O uo uo
_______
A permeating image of pain fills the gaps of serotonin.
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt